Pagina's

donderdag 4 maart 2021

Diverse kaarten...in opdracht gemaakt...


O, wat was dit weer een leuke opdracht om te maken. Eerst een kaart met bier erop (in eerste instantie bbq) maar daar heb ik dus geen stempels van, dus dat schoot niet op maar bier mocht dus ook. En ja, toen iets bedenkende flesjes zo gestempeld vond ik op printerest (weet alleen niet meer bij wie, sorry). Maar heb er weer mijn eigen draai aangemaakt, letterlijk want ik gebruikte om relief aan het cardstock te geven de bighsot (lees draai er je stans door)😆 Ik gebruikte namelijk de embossing folder Subtle 3d, die dus idd een mooi subtiel grover structuur geeft aan je cardstock, omdat het een mannenkaart betreft mag dat ook zeker. Net dat extra`tje aan de kaart.



Dan nog 2 eh 3 Hiep, Hiep, Hoera kaarten, daar was ik heel snel aan uit, hoe ik die wilde maken. Was zo leuk om met dit dsp aan de slag te gaan dat ik ipv 2 3 kaarten maakten. Wordt zo vrolijk van deze kleuren. Al maken kleuren mij toch al meestal blij.



Ook werden er nog 2 opkikkerkaarten gevraagd en dan komt Froggie weer tevoorschijn, want deze stempel, zal hier de deur niet uitgaan, althans de hele set niet want hij is zo divers met zijn lieveheersbeestjes, olifant en ook deze vrolijke kikker zit in die set. Van de eerste kaart maakt ik de ondergrond zelf, door met Froggie en de kleur Granny Apple Green. Voor de tweede kaart gebruikte ik het bolletjes dsp, stempelde de kikker en kleurde hem in met de Granny Apple Green blend. Dit stanste ik uit met Rectangle Stiches Dies, waardoor er een gestikt kader op het stuk cardstok komt. op de  buitenkant komt ook een gestikt randje en deze sneed ik in een frame (lijkt wel op een fotokader) die ik schuin opplakte, zodat de kikker er recht op kon komen. 





Zo maakte ik deze 6 kaarten die mezelf veel vreugde gaven om weer ets moois te mogen maken voor iemand.💙DJW, hiervoor.

Blijf Veilig en Vooral Positief, Lieve Groet Yvon...

1 opmerking: