Pagina's

donderdag 25 februari 2021

Bloghop Nederlandse demo`s... Verjaardags wensen...


De tweede bloghop van dit jaar met de Nederlandse Stampin`Up! demo`s.  Wil toch even stilstaan bij Ilona de Bont - Beniest, die de bloghops regelde voor ons NL-Demo`s. Helaas is Ilona op 2 februari van ons heen gegaan. Daarom draag ik deze blogpost op aan Ilona. Rust zacht meid💖

Deze bloghop staat in het teken van verjaardag wensen, ik koos voor de mooie nieuwe suite Butterfly Bouquet, die vanaf 2 maart voor iedereen te bestellen is. Als demo mochten we hem al pre orderen in februari.
Wat een mooie suite is dit, met de grote dies kan je zelfs het Design Paper uit stansen, hoe gaaf is dat. Wat ik dus deed voor deze vlinderkaart, zo maak je wel heel snel een leuke kaart. Het ontwerp van deze kaart daar verzorgde Yvonne op 10 februari een FB live mee, want deze mooie vlinders verdienen een bijzondere kaart.


De mooie details van de vlinders die ik bewerkte met een wink of stella, voor een subtiel, glitter effect.



Als je hieronder op de link Vorige klikt, dan ga je terug naar de bloghop van Elly, klik je op volgende dan hop je vrolijk door naar Annette
Hieronder zie je de gegevens van de Butterfly Bouquet Suite die natuurlijk bij mij te bestellen is inclusief een actie van mijzelf. Mocht je interesse hebben in de suite van de Butterfly Bouquet of alleen het DSP, stempels of dies dit is bij mij te bestellen vanaf 2 maart, maar je kan hem nu al bij mij 
pre orderen, dan zorg ik dat het 2 maart besteld wordt. Als je bij mij deze suite  besteld, die bestaat uit (de stempels, dies, het dsp en het houtnerf speciaal papier). zorg ik dat je er een mooie verassing bij krijgt, ter waarde van bijna 10 euro, (actie duurt t/m 9 maart).
 Je kan je bestelling doormailen naar stampidoe@gmail.com. Hieronder zie je wat er te bestellen is en nog leuker is dat deze suite meegaat naar de nieuwe Annual Catalogus 2021-2022, zodat we er minimaal een dik jaar mee mogen spelen.

blijf Veilig en Vooral positief, Lieve Groet Yvon...

6 opmerkingen:

  1. Oh wat mooi dat jij daarmee begint! Met een groet aan Ilona! Ja en van je kaart ga ik alleen maar zeggen: prachtig! gr.Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gave kaart Yvon, super tof met dat zwart met een beetje "bling".

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ook al zo'n prachtig eerbetoon voor Ilona!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Djw, Annette toen ik het bericht maakte dacht ik meteen, dit moet een eerbetoon worden voor Ilona

      Verwijderen