Pagina's

maandag 22 februari 2021

Butterfly Bouquet 15 x 15 kaart...

De Vlinderkaart maakte ik voor een swap, met als opdracht maak een 15 x 15 kaartje. De vlinders heb ik met de dies van de Butterfly Bouquet. Ik stanste eerst een velletje DSP uit met de bijbehorende stans, toen hield ik dus een dsp vel over wat ik als mal gebruikte om met de Blending Brushes en de inkt Daffodil Delight deze vlinders op de witte kaart te brushen. Super, leuk dat je met iets wat je normaal dus weg zou gooien, toch nog iets kan doen. Ik nam 3 gestanste vlinders, waarvan ik de vleugels iets opbolde om meer diepte te creëren op de kaart. Wat teksten gestempeld en uit gestanst, afgewerkt met een stukje koord (retired) en met wat glitter embellishments en je hebt een snelle maar ook mooie kaart.

 

Hieronder zie je de gegevens van de Butterfly Bouquet Suite die natuurlijk bij mij te bestellen is inclusief een actie van mijzelf. Mocht je interesse hebben in de suite van de Butterfly Bouquet of alleen het DSP, stempels of dies dit is bij mij te bestellen vanaf 2 maart, maar je kan hem nu al bij mij 
pre orderen, dan zorg ik dat het 2 maart besteld wordt. Als je bij mij deze suite  besteld, die bestaat uit (de stempels, dies, het dsp en het houtnerf speciaal papier). zorg ik dat je er een mooie verassing bij krijgt, ter waarde van bijna 10 euro, (actie duurt t/m 9 maart).
 Je kan je bestelling doormailen naar stampidoe@gmail.com. Hieronder zie je wat er te bestellen is en nog leuker is dat deze suite meegaat naar de nieuwe Annual Catalogus 2021-2022, zodat we er minimaal een dik jaar mee mogen spelen.



Blijf Veilig en Vooral Positief, Lieve Groet Yvon...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten