Pagina's

donderdag 18 februari 2021

Voor wat, hoort wat...


Voor wat, hoort wat...oftewel als je iets beloofd moet je het nakomen. op de facebookgroep #EPIZL# had ik in januari een oproep geplaatst, om me voor mijn 55ste verjaardag een zelfgemaakte kaart te sturen, dan zou ik naar iedereen van deze groep ook een kaartje terug sturen en voor 2 personen had ik ook nog eens een wat heerlijks in gedachte. De random kiezer koos, Lian en Elly uit. Elly stuurde zelfs 2 kaarten net als Kristien.😀 Maar wat was ik enorm verwend met zoveel mooie kaarten, maar ook de nodige kaarten van Amy, Micha, Fellow, vrienden en andere bekende. Enorm bedankt, jullie maakten mijn lockdown verjaardag tot een ware verjaardag (al hoop ik hem volgend jaar toch gewoon te mogen vieren).
Ik maakte 40 kaarten van dsp in combinatie met de Floating & Fluttering bundle en de mooie stempelset Handmade For You (die laatste set is zo cute, die zou iedere crafter aan moeten schaffen).
Hoe vinden jullie deze vrolijke kaarten?




Blijf Veilig en Vooral Positief, Lieve Groet Yvon...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten