Pagina's

vrijdag 6 november 2020

Zomaar kaartjes gemaakt voor #EPIZL#

Deze 2 kaarten maakten ik voor de facebook groep #EchtePostIsZoveelLeuker# en dat is ook zo. Want zeg nu zelf een leuke kaart ontvangen is toch leuker dan bv de blauwe envelop of geen post. deze kaarten zijn inmiddels bij de ontvangers geland. En de binnenkant was ik niet vergeten om te bestempelen met deze leuke stempelset Blossoms in Bloom, lang getwijfeld of ik hem aan zou schaffen, maar zag er zoveel leuke kaarten mee, dat ik hem toch laatst besteld heb en nee, geen spijt van.




Buiten de stempels Blossom in Bloom, heb ik gebruik gemaakt van de inktkleuren: Misty Moonlight, Just Jade, Bumblebee op de eerste kaartS, easide Spray, Shaded Spruce, Daffodil Delight op de tweede kaart. Net een tikkie anders.

Lieve Groet, Blijf Veilig en Positief Yvon...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten