Pagina's

donderdag 5 november 2020

Bici Barista album gemaakt...

Yes, eindelijk ook weer eens een album gemaakt, om cadeau te geven. Aangezien de overbuuf het net af heeft gegeven bij Bici Barista. kan ik het nu ook laten zien. Had veel foto`s gemaakt van deze leuke koffiezaak voor corona in Nederland kwam, in middels heeft deze mooie koffiezaak weer wat veranderingen ondergaan, met nog mooiere resultaten, alleen zo jammer dat we er nu niet terrecht kunnen voor een heerlijke kop koffie met dat heerlijk gebak (GV). Dus we hopen dat de horeca en de andere zaken weer heel snel open mogen. (mits alles corona proof kan, natuurlijk want de gezondheid gaat voor).

Maar afgelopen maandag zagPatricia van Bici Barista Sarah en ondanks allen maatregelen wilde ik haar verblijden met iets moois, oftewel een album van Bici Barista. Was er vrijdag al aan begonnen, maar door wat problemen zondag kon ik het toen niet afmaken. Maar gisterenmiddag de laatste hand aan gelegd, gefotografeerd en met trots laat ik jullie dit album zien, wat met liefde gemaakt is (zoals achterop te zien is)💖.

Iedere pocket bevat 2 of 3 foto`s die ik weer gemat heb op cardstock, helaas was het designpapier uit een oude collectie en dat vond ik uiteindelijk via een facebooksite, heb wat op laten sturen en wat opgehaald in Meijel. Natuurlijk veel te veel van dit mooie designpapier, maar wie weet wat ik er nog zoal van ga maken, samen met mijn koffiestempels die dus wel nog te koop zijn. 
















Lieve Groet, Blijf Veilig en Positief, Yvon...

1 opmerking:

  1. Wat een superleuk album, daar zal de ontvangster vast heel blij mee zijn geweest. Dit DSP is ook een van mijn favorieten😉

    BeantwoordenVerwijderen