Pagina's

zondag 8 november 2020

De 5de kerstkaart is klaar.

 Voor mijn doen een zeer tradionele kerstkaart, althans de kleuren. deze gebruik ik niet echt snel voor kerstkaarten, toch heeft het wel iets, dat groen met rood. Ik heb deze kaart gemaakt via de facebookgroep CASE-ing Tuesday, kwam deze groep op het spoor door Heidi. 

De bedoeling is om een kaart te maken naar aanleiding van het voorbeeld, je kan bv de sketch gebruiken, kleuren etc, uit de nieuwe lopende catalogus, onderstaande herfstkaart is het origineel eronder mijn kerstkaart die ik maakte.



Toen ik deze kaart gefotografeerd had en het rolluik wilde laten zakken op mijn hobbykamer, zag ik dat er weer een mooie zonsondergang was. Ik heb een mooi uitzicht op mijn kamer, met mooie luchten, de kerktoren op de achtergrond, door de bomen in onze tuin en bij de achterburen zie je ook de seizoenen. Ja, ik geniet van deze plek. Ik probeer ook vaak een vogel mee te pikken en soms lukt dat en soms ook niet.



Lieve Groet, Blijf Veilig en vooral Positief, Yvon...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten