Pagina's

vrijdag 30 oktober 2020

Kaartenbuffet@home van WorldCardMakingDay.

 


Op 3 oktober was het weer WorldCardMakingDay oftewel WCMD. Deze keer had ik de speciale kit van het kaartenbuffet@home bij Yvonne besteld. We kregen een pakket om 6 kaarten te maken en 6 viedo`s door haar gemaakt. Al blijf ik het lastig vinden om iets exact na te maken, ik geef er toch meestal mijn eigen draai aan. Maar het blijft zo leuk om op andere manieren naar papier, stempels etc te kijken. En te spelen met spullen die je zelf niet hebt. Ik kijk nu alweer uit naar het 2de kaartenbuffet@home op 21 november, je kan je nog opgeven t/m 8 november, dus ga even kijken op Yvonne`s blog.

                                               

Kaart 1 gemaakt met het Trimming The Town DSP. Op deze mooie kaart is zelfs geen stempel te pas gekomen, alleen maar gewerkt met dsp. Ik heb de randen van alles met een schaartje wat geschuurd, dus een beetje shabby gemaakt.


Kaart 2 was een Halloweenkaart, deze bestaat uit het mooie Magic In This Night DSP en de set die bij veel kaarten te gebruiken is namelijk de set Coming Home, (die set heb ik in mijn vorige blogpost ook gebruikt voor Sinterklaas labels). Hoop dat deze kaart vandaag zijn bestemming bereikt, bij 2 Halloweenfans.


Kaart 3, Weer een kerstkaart ervan gemaakt en omdat ik de dies ook heb gekocht bij de mooie stempelset van Coming Home, heb ik een extra laagje (berg) erbij gemaakt, zodat ik eens uit mijn comfort zone ging door de kaart wat drukker te maken dan dat ik anders zou doen, toch vind ik hem geslaagd. verder heb ik het lint wat uit elkaar getrokken om het iets minder strak te maken. In deze kaart zit lekker veel diepte door te werken met dimensionals.



Kaart 4, de hondenkaart, kon ook een kattenuitvoering maken, die zal ik vast nog wel eens gaan maken hoor. Was even puzellen omdat ik best wel 2 grote honden had, maar na wat denkwerk dacht ik ik plak een hond op de voorkant en de andere binnenin en ik moet zeggen ik ben heel tevreden over mijn uitvoering. op de binnenkant zijn de dies weer gebruikt van de Home Together set. Zo, zie je maar weer dat het een set is die voor heel veel doeleinden te gebruiken is.



Kaart 5 een gezellige herfstkaart, hier werd er gewerkt met het Gilded Autum DSP en weer de mooie stempelset Coming Home, aan deze kaart heb ik weinig veranderd ten op zichte van het origineel😂

Kaart 6, ja ook dat werd weer een kerstkaart, maar had bv ook een verhuiskaart of zo kunnen worden. Mara ik moet nodig aan de kerstkaarten beginnen, ook omdat ik er dit jaar meer dan andere jaren wil versturen. Ook deze kaart heeft weer veel diepte en persoonlijk is dit een van mijn favoriete kaarten geworden, (komt misschien door het blauwe papier). Ook hier heb ik weer dingen veranderd de indeling is een klein beetje anders dan het origineel en op de ramen heb ik de Wink of Stella gebruikt voor wat schittering op de ramen.



Hoop dat jullie net zo genoten hebben van het kijken naar deze leuke kaarten, als ik ze gemaakt heb.

Lieve Groet en Blijf Veilig en Positief, Yvon...

2 opmerkingen:

  1. Ze zijn allemaal heel erg leuk geworden Yvon, goed gelukt!! Dankjewel voor het meedoen en je enthousiasme!! 😘

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een leuke kaarten en dank je wel voor je inspiratie

    BeantwoordenVerwijderen