Pagina's

dinsdag 1 september 2020

Tri-Shutter kaart challenge bij het SU-per team

De zomervakantie is voorbij dus weer tijd om tijd voor een nieuwe challenge van het SU-per team challenge facebook pagina! Neem een kijkje en ik zou zeggen doe gezellig mee. Deze keer was de opdracht om een Tri-Shutter kaart te maken, nu maak ik al ruim 30 jaar kaarten maar volgens mij heb ik nog nooit een Tri-Shutter kaart gemaakt en het was enig om te doen dus zullen er nog meer volgen. Ik heb gekozen voor mijn favoriete designpapier genaamd paper plaid tidings uit de nieuwe najaars catalogus. Toen ik dit dsp zag was ik ook meteen verliefd op dit mooie papier, met zoveel verschillende ruiten💙 Hoe vinden jullie deze kaart geworden, met die heerlijke ruiten en mooie kleuren, ziet er vanwege de kleuren herfstig uit dus ook gekozen voor de stempelset Life is beautiful waar een mooie boom bijzit, die je zelfs het hele jaar door kan gebruiken omdat er de 4 jaargetijde mee gestempeld kunnen worden, hoe leuk is dat.




Het patroon heeft Yvonne van het SU-per team voor ons op A4 formaat uitgetekend en ik maakte mijn kaart ook op een vel A4 cardstock.

Lieve Groet Yvon....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten