Pagina's

donderdag 3 september 2020

Beterschap kaartjes

 Helaas, zitten er momenteel veel mensen in de lappenmand die ik een kaartje wilde sturen. De kaartjes zullen nu wel bezorgd zijn, dus kan ik ze hier ook laten zien. Natuurlijk ga ik geen namen noemen waar ik ze naar verstuurd heb, maar het ging om iemand die geopereerd was aan haar been (de luiaard kaart), de schildpad stuurde ik naar iemand die in het ziekenhuis verbijft en de giraffe naar iemand die een ook is geopereerd. 

Ik blijf deze set zo geweldig vinden om te beterschapkaarten mee te maken, natuurlijk minder om de zet te moeten gebruiken. Voor de eerste 2 kaarten heb ik de nieuwe water painters van Stampin` Up! heb ik de nieuwe gebruikt. Deze 3 water painters zijn echt geweldig, 2 met ene penseelpunt in 2 maten en een met een platte penseelkwast, (waarmee je dus de brede strepen krijgt). Zo maak je in een hand om draai je eigen achtergrond papier.

Bij de onderste kaart heb ik stoerder dsp gebruikt omdat deze kaart voor een man was en ik er beter bij vond passen. Voor jullie alle 3 heel veel beterschap en een zeer spoedig herstel.





Lieve Groet Yvon...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten