Pagina's

zondag 2 augustus 2020

Condoleance kaarten...


Condoleance kaarten, helaas hebben we ze soms nodig. Nu had ik er 4 nodig op 2 dagen tijd. 23juli overleed de opa van onze schoondochter, haar moeder en zus konden gelukkig overkomen uit Rhodos. Ik kon wel één kaart maken, maar dat vind ik dan niet paasen, dus zowel voor onze schoondochter en onze zoon een kaart, de moeder en haar zus ook beide een eigen kaart. Alleen jammer dat ik niet wist dat de opa, zo van vogels hield, want anders had ik alleen kaarten met veren erop gemaakt, was toepasselijker geweest. Maar, helaas wist ik dat niet.

Heb ze eens iets anders gemaakt dan anders, want deze keer heb ik het bovenste papier geembosd wat een zeer subtiel effect geeft. Omdat de eerste 3 kaarten voor het overlijden van een man waren heb ik bruine  dots gebruikt en de vierde kaart voor een vrouw met parels afgewerkt, zo probeer ik toch iedere kaart een persoonlijke touch te geven.

Aangezien ik er 4 moest maken, koos ik wel alles in dezelfde kleur te doen nl Cinnamon Cider.
De 4de kaart was voor onze overbuurvrouw, wiens moeder de 24ste juli is overleden. Beide hadden een respectable leeftijd van 93 en 91 jaar, maar dat maakt het gemis (zeker in deze nog steeds rare tijd) er niet minder om. Sterkte voor jullie, allen. 🌹🌹





Sorry, deze foto is in het donker gemaakt maar is echt dezelfde kleur, als hierboven.

Bedankt dat je een kijkje nam op mijn blog,
Lieve Groet Yvon...

3 opmerkingen:

  1. Heel mooi en stijlvol. Vind het juist mooier zo subtiel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele mooie kaarten, de veertjes zijn mijn favoriet.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Kristien ik hou het in gedachte, maar dan NIET als een condoleerkaart, eerst genieten vh leven

      Verwijderen