Pagina's

zaterdag 25 juli 2020

2x Jarig...


Vandaag toon ik jullie 2 verjaardagskaarten, beide gemaakt met dezelfde stempelset en DSP uit dezelfde lijn. Zo, zie je dus dat je enorm veel kanten op kan met 1 set en wat papier, want het zijn twee totaal verschillende verjaardagskaarten geworden, die beide goed zijn aangekomen.



Dez stempelset hoort niet bij het DSP, maar wat passen deze twee goed bijelkaar. Het zou ervoor gemaakt zijn met deze postzegel stempelset.

Gebruikte materialen; Posted For You  152621, Punch Rectangular Postage Stamp 152709, Cradstock Whisper White 106549, Old Olive 106576, Early Espresso 121686, DSP Ornate Garden Specialty 152488, Inkt  Bumblebee 153116, Old Olive 126953, Memento Black 132708, pearls Basic Jewels 144219, Rhinestones Basic Jewels 144220.

Deze producten zijn allemaal bij mij te bestellen, als je er intresse in hebt, klik Hier voor meer bestel informatie, ook interesant voor Belgische mensen, woon 22 km vd Limburgs/Belgische grens vandaan, dus je kan je spullen bij mij thuis volgens de rivm richtlijnen afhalen. Hoe leuk is dat.

De bonusdagen lopen ook nog steeds, t/m 3 augustus. Bestel je bij mij voor 60 euro dan  krijg je een kortingscode van 6 euro, die je bij een volgende bestelling van 4 t/m 31 augustus  in kan wisselen, bij iedere 60 euro 1 code, dus 120 euro zijn 2 codes, leuker kunnen we het nu niet maken. ook dit geld voor de Belgische mensen die bij mij bestellen en het hier op komen halen.
                                     

Lieve Groet Yvon...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten