Pagina's

woensdag 22 juli 2020

Coffee kaart...


Vandaag een koffiekaart gemaakt voor de jarige Roy van Bici barista, want wat  voor een kaart is dan leuker om te maken, juist....Koffie...
 Heb er met plezier aan gewerkt en hopelijk kom ik ook uit mijn bubbel, waarin ik momenteel even zit. Tijdens mijn klein rondje fietsen (2.5 km) heb ik de kaart persoonlijk af kunnen geven en zo te zien was Roy er blij verrast mee. Hij vond hem in ieder geval wel mooi, dus dat scheelt alweer, toch niet voor niets deze kaart gemaakt met een stempel uit een geweldig leuke stempelset, met cocktails, koekjes, bonbons en hele mooie dies erbij, daar maakte ik ook de tekst Coffee mee. Stanste ze in 3 kleuren cardstock uit en plakte die iets verspringend op elkaar. Voor het juiste effect te maken. De tekststempel, Is like, ummm... just kidding, i have no idea is 1 stempel, maar als je hem afdrukt, kan je heel makkelijk de teksten in stroken snijden. dat is het leuke van deze set, de verschillende teksten. Waar je dus vrolijk mee kan spelen.


 Hier zie je goed hoe ik de 3 verschillende kleuren cardstock heb gestanst en iets verspringend op elkaar heb geplakt, wat een zeer mooi effect geeft.

Natuurlijk de binnekant versierd met 2 kopjes koffie.

Gebruikte materialen; Nothing Better Than 152507, Love You More Than Dies 152698, Cardstock in de kleuren Whisper White 106549, Bumblebee 153082, Early Espresso 121686, Cinnamon Cider 153083, 2020-2022 In Color Enamel Dots 152480, Inkt Bumblebee 153116, Early Espresso 147114 en Cinnamon Cider 153114.

Deze producten zijn allemaal bij mij te bestellen, als je er intresse in hebt, klik Hier voor meer bestel informatie, ook interesant voor Belgische mensen, woon 22 km vd Limburgs/Belgische grens vandaan, dus je kan je spullen bij mij thuis volgens de rivm richtlijnen afhalen. Hoe leuk is dat.

De bonusdagen lopen ook nog steeds, t/m 3 augustus. Bestel je bij mij voor 60 euro dan  krijg je een kortingscode van 6 euro, die je bij een volgende bestelling van 4 t/m 31 augustus  in kan wisselen, bij iedere 60 euro 1 code, dus 120 euro zijn 2 codes, leuker kunnen we het nu niet maken. ook dit geld voor de Belgische mensen die bij mij bestellen en het hier op komen halen.

Lieve Groet Yvon...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten