Pagina's

donderdag 14 mei 2020

Cutie kaart & Prakkendînksies.


Vandaag een cutie kaart, met spullen uit de kit van The Creatieve Teacup. Eerste instantie had ik zoiets van wat moet ik met dit papier.....maar, ja mensen die me kennen weten dat ik graag uitgedaagd wordt en dat werd ik nu dubbelop. Hoezo, dubbelop. Nou Yvonne de uitgeefster van deze kit had op haar facebookpagina One Sheet Wonder staan, oftewel van een 30x30 vel diverse stroken snijden zoals eerst het vel in 4 vierkanten van 15x15 en die ga je dan snijden, zoals 1 vel weer in 4 vierkanten, zodat je 4 vierkanten van 7.5x7.5 cm krijgt, een 15x15 vierkant snij je in een stuk van 13 bij 9.5cm, dan hou je een smalle strook van 13x6.5cm over en een strook van 2x15cm en zo snij je uit een vierkant nog wat stroken van 2.5 cm breed etc.
Met deze stukken papier ga je aan de slag, van dit papier had ik geen stempels, maar gezien dat er zeer mooie bruikbare dieren opstaan die je heel leuk uit kan knippen, was dat een oplossing. De enigste stempel die je dus voorbij ziet komen is de tekststempel. Ik heb ook nog gebruik gemaakt van gekleurd cardstock om sommige stukken toch te matten zodat het voor mijn gevoel net meer af is. Alles wat ik gebruikt heb komt uit de kit op de tekststempel, lijm en foam blokjes na.
Hoe vindt jij deze cutie toekan kaart geworden?



En nog een Prakkendînksies die ik al schreef op 26 januari, naar aanleiding om gevangen te zitten met mijn knieblessure. Het hielp deels om met mijn frustratie om te gaan door er een Prakkendînksies over te schrijven. Soms zijn ze zwaar op de hand, maar soms ook niet, maar ze gaan altijd over iets en als je weet wie ik ben kan je achter mijn gemoedstoestand komen, van toen ik het schreef. Die ik tot nu toe heb geschreven ga ik hier op mijn blog nog tonen, ook als ik ze al eerder hbe geschreven. En er is altijd een foto van mijn hand bij te zien, die ik erzelf goed bij vindt passen.


Voor nu rest me alleen nog te zeggen, blijf gezond en hou afstand, Lieve Groet Yvon...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten