Pagina's

zondag 24 mei 2020

2 kaarten klaar...


Vandaag, weer 2 nieuwe kaarten gemaakt, althans de vlinder had ik nog liggen van even geleden maar er moest nog wat mee gedaan worden net als de andere kaart waar ik pigment sprinkles voor had gebruikt. ook dat stukje aquarel papier daar moest ik nog een kaart mee gaan maken. En dat deed ik vanmiddag ik zat in een heerlijke flow.

Met de vlinderkaart doe ik mee met de sketch van The paper Players 492, (zag per toeval dat ik de sketch gebruikt had, al was de kaart op de tekst na toen al klaar😃). De eerste foto hierboven aan het bericht laat goed zien dat ik ook de wink of stella weer heb gebruikt, past perfect bij deze vlinderkaart. Ik heb de sketch wel een kwart slag gedraaid, want ik hou wel van die twist, oftewel mijn eigen Yvon eraan toe te voegen. Verder heb ik toen de vlinder klaar was het stuk aquarel papier in stukken gesneden en gemat op zwart cardstock, wat een mooi contrast geeft met de kaart zelf. Ik ben er zeer tevreden over. Hoop de ontvanger ook, al wordt hij nu nog niet verstuurd, ben nl bezig om eens een voorraad kaarten te maken.



En dan deze Hello friend kaart, gemaakt met de pigment sprinkles op auqarelpapier. Hier was ik heel snel overuit, hoe dat de opbouw van de kaart moest worden al had ik eerst de stroken gesneden en daarna pas de tak met bloemetjes erop gestempeld, gelukkig toch gelukt. De pons die ik gebruikt heb van het blad, daar kijk ik al jaren naar en nu dat hij uit de collectie gaat toch maar snel besteld en ben blij dat ik dat gedaan heb.  


Nou, dit was het dan weer voor vandaag, ik heb genoten om deze 2 kaarten te maken, hopleijk jullie ook door ernaar te kijken.
Stay Save Everyone, Lieve Groet Yvon...

4 opmerkingen:

  1. Your butterfly is just beautiful! I love your technique! Thanks for playing with my Paper Players sketch this week!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super yvon, de vlinderkaart is echt een beauty. Toppertje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow - your butterfly is stunning! Really like how you've colored it! Thanks so much for sharing it with us this week at the Paper Players!

    BeantwoordenVerwijderen