Pagina's

zondag 31 mei 2020

3 Kaarten uit de one sheet wonder en tuinfoto`s


Ja, deze was ik vergeten te laten zien, oeps. Had deze vorige week al gemaakt.
Alles uit het one sheet wonder project van de facebookgroep the creative theacup. De spullen komen ook uit d ekit die ik daar besteld had, o, zo leuk om ermee aan de slag te gaan, heb nog 1 kit liggen. van de poppy`s.
Zijn het geen schatjes geworden met deze vrolijke diertjes erop, al had ik eerst mijn twijfels over dit papier, haha.







Gisteren zat ik heerlijk te genieten van onze mooie postzegeltuin, een pracht van een libelle vloog naar de beukenhaag. Een roodborstje ging steeds haar jonge voeren, ook in de beukenhaag. helaas is het jong uitgevlogen want het roodborstje heb ik vandaag niet meer gezien. En verder ging ik even mijn camera rond laten draaien om nog wat tuin foto`s te maken. Kijk zelf maar naar ons mooie postzegel paradijsje.









Lieve Groet en hopelijk zijn jullie nog allemaal gezond, Yvon...

1 opmerking:

  1. Mooie tuin heb je Yvon!! Leuk, dat roodborstje! Fijn dat de jongen uitgevlogen zijn! Hier ook!
    Maar wie weet zijn ze op een andere plek al weer bezig met een nestje! Als je ze later dan ziet als het broedseizoen voorbij is...helemaal verfromfraaid! Is volgens mij geen Nederlands woord!!Is hard werken voor ze.
    Fijne 2de Pinksterdag voor je!!

    Lieve groetjes van Thea♥

    BeantwoordenVerwijderen