Pagina's

dinsdag 12 mei 2020

Weer 3 kaarten klaar en gepost


Vanmorgen druk bezig geweest met licht huishoudelijk werk, alles in stapjes, kom ik er ook wel al duurt het natuurlijk langer. Oftewel het herstel van mijn knie duurt voort in kleine stapjes. Tussendoor steeds gestopt en aan tafel steeds een beetje aan de kaart gegaan. Vandaag heb ik 3 tulpen kaarten gemaakt, "Dus laat het voorjaar maar komen".
Al is het voorjaar al begonnen, maar vindt deze tekst gewoon heel mooi passen bij een tulpenkaarten. De achtergrond van de basiskaart had al een kleur, dus was een kwestie van tulpen stempelen en uitknippen/ponsen. Al heb ik op alle kaarten met versamarc een tekststempel afgedrukt, waarbij ik op bovenstaande kaart er witte embossingpoeder op heb gestrooid en verhit zodat er meer relief ontstaat.
Afgewerkt met wat glimmers en zilverdraad, ik ben tevreden over deze tulpenpracht, hoop de ontvangers ook. Hopelijk werkt post.nl mee en worden ze morgen bezorgd bij 3 personen van de #EPIZL# facebookgroep.






Stay Save Everyone en natuurlijk een Lieve Groet, Yvon...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten