Pagina's

zaterdag 2 mei 2020

5 snelle kaartjes

Vandaag 5 snelle kaartjes, nou ja snel. Ik heb toch liever een blanco kaart, deze kaarten hebben een bedrukte ondergrond en komen uit de Paper Pumkin set van Mei 2019, had er nog enkele liggen en dacht die ga ik vanmiddag eens snel maken. Maar ja, ik wil dan toch niet de voorbeeld kaarten maken, zoals het blad wat erbij zat, nee ik wil perse weer wat anders. Vandaar dat ze minder snel waren dan gepland. Maar geeft niet ik heb me weer vermaakt, met deze beauty's.  Het weer is toch niet echt super om te wandelen, dus heerlijk binnen gebleven, thuis wat fysio oefeningen gedaan, ik kom er wel.

Waar de kaartjes heen gaan, dat is en blijft nog een verassing voor de ontvangers, maar ze gaan komende week wel op de bus. Heb diverse embelisments die ik op de tafel had liggen gebruikt, dus die niet in deze kit zaten, de stempels komen wel uit deze kit, want daarom kocht ik hem vorig jaar ook, puur vanwege deze leuke stempels.






Stay Save Everyone, Liefs Yvon...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten