Pagina's

maandag 8 juli 2024

Dutch Card Lovers #388...

                 

Er was mij zaterdag gevraag om 2 kaarten te maken, een geslaagde voor het rijbewijs en een verjaardag van iemand die een zwarte en een witte poedel had. Tja, van beide had ik dus niet echt stempels al wist ik wel meteen wat ik wilde maken. Dus een poedel gezocht op internet en nagetekend, met een permanente fineliner getekend zodat ik ze met blends in kon kleuren, Om het feestelijk te maken koos ik voor wat extra versiering in de vorm van ballonnen, de poedels ingekleurd zodat het een zwarte en een witte werd. De tekst Proficiat afgedrukt en ingekleurd met blends en die tekst dragen de poedels symbolisch. Ik zag toevallig dat bij de Dutch Card Lovers #388 deze keer de challenge honden of katten was, dus daar laat ik deze kaart aan meedoen.






Blue Heart Greetings Yvon💙

5 opmerkingen:

  1. Wat een superleuke poedelkaart Yvon! Helemaal gaaf dat je de honden zelf getekend hebt. De kaart is heerlijk feestelijk geworden, top gedaan! Dankjewel voor het meedoen met de Dutch Card lovers challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo leuk en helemaal toepasselijk voor de ontvanger! Knap gedaan die poedels en mooi gekleurd ook! Leuk dat je meedoet, Yvon! Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke hondenkaart Yvon, super creatief bedacht! Bedankt voor het meedoen met DCL. Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuk kaartje Yvon! Knap hoor, die poedels tekenen, dat doe ik je niet na! Leuk dat je met ons meedoet bij DCL ❤️🌺☕️

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou het tekenen ging je goed af. Goed gedaan. Ik vindt hem heel erg leuk geworden. Leuk dat je met ons mee doet Yvon. :))

    BeantwoordenVerwijderen