Pagina's

donderdag 11 juli 2024

As You See It Challenge #327...


Schitterende heldere kleuren bij As You See It Challenge #327, waar ik wel iets mee kon. Ik stempelde een oplegkaart met alleen het woord Hello erop in de kleuren Daffodil Delight, Blueberry Bushel en Granny Appelgreen. Hier plakte ik een stukje vellum over om de kleuren wat af te zwakken. Vervolgens stanste ik met de dies van Unbounded  Love diverse cormen uit Basic White cardstock. Op deze uitgestanste delen stempelde ik bloemen uit de set Thoughtful Expressions, die ik verhoogd opplakte, net als de tekst en toen was er weer een kaart klaar. Heerlijk heldere kleuren kaart.







Blue Heart Greetings Yvon💙

4 opmerkingen:

  1. That is a very pretty way to use those label shapes. The vellum tones down the background in a perfect way. Thanks for sharing with us at As You See It.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Your background looks like a dainty tablecloth behind a bright serving of the flowers on a variety of label shapes! What a lovely array! Thanks for playing along at As You See It Challenges.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. That's just so pretty Yvon - I love all the little floral die cut shapes! Thanks for joining us at As You see It

    BeantwoordenVerwijderen
  4. What a delightful card! The background was well done and each image showcased the colors! Thanks for joining us at As You See It!

    BeantwoordenVerwijderen