Pagina's

zondag 11 februari 2024

SUO Chalenges #344...


Valentijn, wat heb ik ermee eigenlijk niets al vind ik het wel weer leuk om er kaarten voor te maken of eventueel te ontvangen, haha. Deze kaart maakte ik eigenlijk voor een team swap, maar omdat mijn gezondheid even wat minder is en deze kaart best bewerkelijk met stempelen heb ik daarvoor ene andere kaart gemaakt. Dus kon ik deze laten zien en mee laten doen voor de SUO Challenge #344. De kleuren zijn Poppy Parade, Chocolate Chip en Very Vanilla. Het bruin staat voor Chocolade iets wat veel voorbijkomt met Valentijn, het rood staat voor de liefde en  dan zeg ik maar dat Very Vanilla staat voor Tja, wat moet ik daarop verzinnen de slagroom.😄Ik gebruikte de set Super Cool en de set Hooray for Surprises in combinatie Perrinal Postage Dies.




Creative Blue Heart Greetings Yvon💙

2 opmerkingen:

  1. Love the background! I had to look twice to see if it was dsp or stamping! Great card! Thanks for sharing at SUOC!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Adorable Valentine, Yvon! I love how you used the text stamps to create your own background, and fun use of the Perennial Postage dies. Thanks for playing along with us at SUO Challenges!

    BeantwoordenVerwijderen