Pagina's

maandag 19 februari 2024

Just Add Ink #689...

 

Deze gedenkkaart maakte ik met de kleuren van de challenge van Just Add Ink #689. Wow wat zou ik daar eens mee gaan doen was mijn gedachte, omdat ik er perse een gedenkkaart mee wilde maken. Ik keek op mijn bureau en toen dacht ik ik wil de stempels van Thoughtful Expressions ervoor gebruiken. Na nog wat denkwerk koos ik dus ook voor kleuren cardstock in de kleuren die je moet gebruiken en dat was Tahitian Tide, Gorgeous Grape en Basic White. Nou moet zeggen dat het toch goed gelukt is want ik ben echt tevreden over deze kaart. Normaal heb ik deze kaart op een anderhalf uur wel klaar, maar omdat mijn lichaam me nog steeds in de steek laat duurde het nu vier uur. Maar dan heb je wel wat. Verder gebruikte ik de dies van Notes of Nature en  Everyday Details. Het mooie zwart wit lint heb ik met een stuk wit touw gestrikt tot een mooie strik en onder de bloem geplakt, toen plakte ik nog wat pearls op de kaart en was deze gedenkkaart die ik deze week afgeef klaar.






Creative Blue heart Greetings Yvon💙

1 opmerking:

  1. Your card is lovely. The addition of the gingham ribbon is so sweet. Thanks for sharing with us at Just Add Ink.

    BeantwoordenVerwijderen