Pagina's

zaterdag 4 november 2023

Just Add Ink #677...


Met de nieuwe challenge bij Just Add Ink #677 kon ik weer helemaal los gaan met een sketch, oftewel mijn eigen draai eraan geven en dat deed ik dus. Een verjaardagskaart voor mijn schoonzoon die dinsdag jarig is en zoals de kaart al laat ziet gitaar speelt. Ik koos voor heerlijke vrolijke kleuren met het kerstpapier Merry Bold & Bright want de achterkant heeft zo gave patronen voor niet kerstkaarten dat ik dit ook wilde hebben, want ik hou van vrolijke kleurtjes. Verder koos ik voor een bestempelde oplegkaart met een muzieksleutel en noten erbij om de nadruk nog een beetje meer in de muzieksfeer te krijgen.






Lieve Creatieve Groet Yvon💙

3 opmerkingen:

  1. This is fabulous! Such a fun and colourful use of this weeks sketch. Thanks for joining us at Just Add Ink. Nikki-JAI design team.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Such a fun card Yvon! I love the use of the bright colours against the white layers. Such a fun take on our sketch this week. Thanks for joining in and playing along this week at Just Add Ink. Rochelle xo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wonderful Birthday card with a great theme. Chantell Just Add Ink.

    BeantwoordenVerwijderen