Pagina's

dinsdag 31 oktober 2023

The Paper Players #664...

 

Bij The Paper Players #664, was er weer een Tic Tac Toe, oftewel 3 op een rij. Ik koos voor de middelste rijd Patterned Paper, Die Cut en Sequins/enamel dots, op die laatste ben ik toevallig ook enorm verzot dus op deze kaart gebruikte ik er maar liefst 7. Als designpapier koos ik wederom voor het mooie "All About Autumn" zo mooi papier, deze foto afbeelding is van een bos van bovenaf gefotografeerd en ik heb het bewerkt met een dies, net als op het cardstock en opgewerkt met de mooie bundel "Cheerful Daisies".
Deze kaart kreeg bladeren die ik stanste met de bijpassende dies, maar ook gouden bladeren (retired), ik plakte zoals gewoonlijk weer alles verhoogd op om de nodige diepte te krijgen in mijn kaart, net zoals ik er ook weer een stukje twine bij gebruikte en natuurlijk de Enamel Dots, anders is voor mij de kaart die ik maakte niet af, terwijl ik het als ik een kaart krijg, niet erg vindt als er bv geen strik of dot opzitten maar bij de mijne moet ik het er voor mijn gevoel altijd op hebben.










Lieve Creatieve Groet Yvon💙

1 opmerking:

  1. I LOVE your card! The background paper and those daisies are so beautiful! The sentiment is so FUN and this card shouts HAPPY! So happy you joined my challenge at The Paper Players this week!

    BeantwoordenVerwijderen