Pagina's

woensdag 10 mei 2023

The Paper Players #639...



Een inspiratie challenge bij The Paper Players #639 en als je dan naar buiten kijkt krijg je inspiratie genoeg dat zie je wel op mijn eerste foto die ik vanuit mijn hobbykamer maakte tijdens het maken van deze kaart. Bleh het is inmiddels 10 mei, eigenlijk volop lente, alleen is het buiten net herfst. Wat verkang ik naar wat zonneschijn en een graad of 21 zodat je je jas buiten niet aan hoeft te doen. Dus koos ik voor deze kaart een vrouwenstempel met een paraplu om te gebruiken de papraplu stempelde ik ook nog op rose af en knipte ik uit om een stukje paper piecing toe te passen. Om het roze nog wat terug te laten komen sneed ik een hartjes dolies door midden en liet die als een soort van roze zonneschijn onder de wolken uit te laten komen. Een mooie strik om de oplegkaart en transparante regendruppels maakte deze kaart compleet.




Lieve Creatieve Groet Yvon💙

2 opmerkingen:

  1. All your clouds are perfect with this great DSP! The girl image and the sentiment are just perfect. That pretty bow is such a great finished touch! Thank you so much for joining my Rainy Day Challenge this week at The Paper Players!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fabulous use of this DSP and I love how you layered it with the clouds. I also love that you chose to leave your woman in black and white. Fabulous card. So glad you shared this with us at The Paper Players this week
    Jaydee

    BeantwoordenVerwijderen