Pagina's

zondag 7 mei 2023

Dutch Crad Lovers #372...

 

Ja, ik adem blauw, ik ben blauw oftewel blauw is echt mijn kleur en laat dat nu een challenge zijn op de blog van de Dutch Card Lovers #372, thema blauw/ wit, dus vanmiddag aan de slag gegaan. Ik koos voor een oude stempel genaamd Swallow Tail van Stampin` Up! weet dat het een van de stempels is die ik al heel lang heb en die ik nooit weg zal doen, omdat hij zo mooi is. Had hem beïnkt met daubers in de de kleuren Starry Sky, Blueberry Bushel en Balmy Blue die ik afdrukte op een oplegkaart, tja hij miste nog iets. Dus even nadenken en zo kwam ik op het idee om de tekst Geluk zit in een klein kaartje uit de stempelset 'Vrolijke Viooltjes, die ik een keer afstempelde met de kleur Starry Sky en de andere keren met Balmy Blue. Zo kwam ik tot een mooie achtergrond, nog een grote strik erop gemaakt en afgewerkt met rhinestones en mijn kaart was klaar.





Lieve Creatieve Groet Yvon💙

6 opmerkingen:

  1. Het is en blijft zeker een mooie stempel! Mooi kaartje maakte je ook ermee, Yvon en dank je wel voor je deelname!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi gedaan Yvon! Deze stempel blijft inderdaad mooi. Leuk dat je met ons meedoet bij DCL 🌺☕️

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke uitwerking van de blauw-wit uitdaging Yvon! Deze stempel verveelt idd nooit, mooi gebruik gemaakt van de kleuren. Bedankt voor je deelname aan DCL. Groetjes Ellen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw inderdaad erg mooie stempel maar heel mooi zo in het blauw
    Leuk met de tekst zo gedaan en het lint

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow, heel mooi. Die vlinder blijft schitterend. Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk Yvon om deze vlinder te gebruiken. Super leuke uitwerking. Gaaf dat je meedoet met ons. :))

    BeantwoordenVerwijderen