Pagina's

dinsdag 20 december 2022

TGIF Challenge #399... Congratulations...

Wat een geweldige inspirerende challenge op de blog van TGIF Challenges #399, ik ging er vanmiddag mee aan de slag en koos ter inspiratie de kleuren, maar ook een beetje de opbouw omdat die me ook enorm aansprak. Tja, maar welke stempelset ga ik erbij gebruiken hierbij koos ik een set uit 1999 die ik pas enkele maanden in mijn bezit heb met deze schattige kinderen erop. Eerst stempelde ik de kindjes en daarna maskeerde ik ze en zo kon ik met een mask stencil, inkt en de blending brushes de dots erop krijgen. Daarna heb ik de kindjes in de kleuren van de challenge gekleurd op de huidskleur na. Werkte alles af met een strik, tekst en wat sequins en weer een kaartje voor mijn voorraad.





Lieve Creatieve Groet Yvon💙

Geen opmerkingen:

Een reactie posten