Pagina's

zaterdag 24 december 2022

Just Add Ink #365...

 

Vandaag nog 2 kerstkaarten gemaakt met de schitterende stempel Party Medallion, is toch wel een favoriet van mij voor kerst maar na kerst ga ik er ook andere kaarten mee maken. Voor de kleuren werd ik geïnspireerd door de kleuren van de blog van Just Add Ink #365. Al maakte ik ook nog een andere versie in Blackberry Bliss en silver, maar deze kaart koos ik toch uit voor deze challenge. Blackberry Bliss, Shaded Spruce, Crumb Cake en gold gebruikte ik voor deze kaart, afgeleid van het inspiratie plaatje, oké het goud niet maar dat heeft deze kaart wel nodig om chique maar ook iets shabby te zijn. 
Deze kaart heb ik net afgegeven bij mijn favoriete bloemenzaak Botanica hie in het dorp, omdat hij me zo deed denken aan het bloemstuk wat Carla voor mij had gemaakt voor kerst. Het bloemstuk is ook chique, maar ook wat shabby door de pot die ik zelf nog had. Nog steeds zo blij met dit pronkstuk.






Lieve Creatieve Groet Yvon💙

1 opmerking:

  1. I love the way you used our colours on this gorgeous Christmas card Yvon. I hope that 2023 has started well for you. Thanks for joining in with us at Just Add Ink.

    BeantwoordenVerwijderen