Pagina's

donderdag 9 december 2021

The Paper Players #570...Wonder of Christmas...


Ben even wat minder actief met kaarten maken etc, eerst 3 dagen er over gedaan om de woonkamer in Kerstsfeer te krijgen dat is wel goed gelukt. Nu moet ik adres etiketten uit gaan printen voor op de kerstkaarten, het gedicht is inmiddels gemaakt en geprint. Mara wilde vanmiddag toch even ook nog iets maken, maar of dat nu zo`n goede zet is geweest, ik weet het niet. Een van de weinige keren dat ik echt niet tevreden ben over iets wat ik gemaakt heb. Waardoor dat het komt dat ben ik nog aan het overpeinzen, toch laat ik hem zien, want ik maakte hem voor de challenge van The Paper Players #570. Heb verschillende technieken toegepast, de achtergrond daar heb ik de stempel van beïnkt met Shaded Spruce en Calypso Coral voordat ik de stempel afdrukte eerst met wat water erop gesprietst zodat het wat mooi ging lopen. De achtergrond had ik al even klaar liggen, die heb geembost met een sneeuwvlokken stans voor meer structuur erop te krijgen, de glitter kerstbal was een oudere stans, stukje Calypso Coral eronder geplakt, tekst en een stuk lint erbij en mijn kaart was klaar. Ik weet überhaupt niet of deze verzonden gaat worden, omdat ik er niet volledig achter sta op dit moment, we zien het wel.



Lieve Creatieve Groet Yvon💙...

4 opmerkingen:

  1. I think this is a cool unexpected background for Christmas and I love the Calypso Coral too! It pairs well with the glitter!I think you should send it; the recipient will love it even if you don't! Thanks for sharing at The Paper Players!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I love that shimmery Xmas tree circle and the unexpected colors. Such a cool background, too. So glad you joined us at the Paper Players this week
    Jaydee

    BeantwoordenVerwijderen
  3. What a unique and unexpected background! LOVE it! It's the perfect backdrop for the glittery tag. I am so glad you shared with The Paper Players this week!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen