Pagina's

vrijdag 10 december 2021

Global Design Project #321...Happiest Season...

 

Vanmiddag toch weer een kerstkaart gemaakt, wat gaat dat langzaam momenteel, daar baal ik dus van maar hoop dat mijn tempo weer terug komt en mijn rechterduim weer doet wat ik wil. Maar dit waren zo mooie kleuren bij het Global Design Project #321, dat ik er perse mee wilde werken, namelijk Garden Green, Cherry Cobler en Mint Macron, ik gebruikte er Basic White en zilver bij. Ik gebruikte eigenlijk alleen spullen die retired zijn namelijk een stempelset uit 2007 die ik over heb genomen van iemand, o,zo blij met deze mooie set. de embossing folder van de sneeuwvlokken is retired en het dsp ook, alleen het cardstock en de inkt niet.






Lieve Creatieve Groet Yvon💙...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten