Pagina's

woensdag 1 december 2021

Dutch Card Lovers #353...Merry Christmas...

 

Toen ik deze challenge bij de Dutch Card Lovers #353 zag dacht ik meteen, YES ik ga weer zwart gebruiken voor een kerstkaart. Ik hou van een kerstkaart met niet traditionele kerstkleuren, dat was dus ook de opdracht. En eigenlijk maak ik volgens mij ieder jaar wel een kerstkaart waar veel zwart in zit, vind ik erg stijlvol. deze keer werd het dus Zwart, Wit en Pale Papaya. Ik heb er een beetje zilver aan toegevoegd om toch nog meer dat kerstig gevoel te creëren, ik zeg missie  geslaagd.






Lieve Creatieve Groet Yvon💙...

3 opmerkingen:

  1. SUPER chic is je kaart Yvon en echt heel erg mooi!! Fijn dat je weer eens meedoet met DCL, dank je wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kerstkaart Yvon, in de niet traditionele kleuren. Heel sjiek dat blauw met goud.
    Leuk dat je weer meedoet met DCL, fijne feestdagen gewenst alvast en tot volgend jaar bij de volgende uitdaging.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is prachtig Yvon, heel stijlvol! Dankjewel voor het meedoen met de DCL challenge.

    BeantwoordenVerwijderen