Pagina's

dinsdag 30 november 2021

Global design Project #320... 50 jaar getrouwd...

 

Gisterenavond kreeg ik de vraag of ik een 50 jarige huwelijkskaart wilde maken, de mensen waar deze kaart voor bedoeld is houden van natuur. Dus ging ik aan de slag met de bundle Nature`s Harvest en de dies The Meadow en Playful Alphabet dies voor de 50 uit te stansen. De teksten komen uit 2 verschillende Nederlandse stempelsets Hof Van Eden en de set die retired is waar gefeliciteerd uit komt.
De achtergrond maakte ik met een Blending Brushes en de kleur Bumbelbee, daar stempelde ik met Real Red de mooie Euchinacea 2x op en toen haalde ik alles door de big shot met de Stitched Greenery Dies, wat de mooie achtergrond geeft van de bladeren ik hou van deze dies.
Ik Case de de kaart van het Global Design Project #320 waar een kaart van Kayla Mc Creadie.






Lieve Creatieve Groet Yvon💙...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten