Pagina's

zaterdag 2 oktober 2021

SU-per Challenge van het SU-per team...The Sparkle of the Season...

 

Op de SU-per team!  facebookpagina van mijn upline Yvonne is weer een nieuwe challenge, laat je inspireren door onderstaande foto. Nu weten velen die me kennen dat ik echt geen herfstmens ben. Het enige wat ik mooi vindt is de kleurenpracht en paddenstoelen buiten, maar verder zie ik de herfst als koud en nat en dan ben ik lichamelijk niet op mijn best. Maar voor deze challenge maakte ik deze mooie herfstachtige kaart, ik gebruikte de geweldige stempel bundel Gorgeous Leaves, je kan de bladeren stempelen en uitstansen,  maar je kan ook de bladeren als relief blad uitstansen, ik ben verkocht aan deze set. Ik maakte met Pear Pizzazz en Mossy Meadow inkt de groene rand op jet Basic White Cardstock, dit deed ik door de boeven en onderzijde af te plakken en de blending brushes zachtjes over de strook richting het cardstock te wrijven. Zo krijg je een mooie strakke groene strook. Daarna nam ik de Meadow Moments embossing folder met de bladeren en emboste deze aan de bovenkant van de kaart, ipv de bollen kant gebruikte ik bewust de andere kant zodat er een ander relief in komt. Toen stempelde ik met de kleine stempel met miniblaadjes de linkerkant van de kaart. Ik stempelde enkel blaadjes, nam wat kleuren cardstock en stanste wat bladeren uit, die ik met lijm en dimensionals op elkaar plakten. Bont er een stuk wit Twine met groene omheen, nog ene tekst erbij die ik koos uit de set Deliver Cheer, omdat ik hem er wel mooi bij vond passen, zo is de kaart net iets veelzijdiger te gebruiken. Doen jullie mee???






Liefs Yvon💙...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten