Pagina's

maandag 20 september 2021

The Paper Players #559...Sparkle of the Season...

 

Een CAS kaart maken is voor mij soms best lastig, want geen lint, niet teveel bling toch lukte het me deze keer ook weer om hem Clean And Simple te houden. En ik kan je zeggen dat ik er zeer tevreden over ben, al wilde ik er eerst nog een spinnenweb of meer blaadjes bij doen, maar dan was de CAS weg. De opdracht was Fall Fun bij The Paper Players #559, dus ik koos een mooie gestanste herfstkrans, met wat gestempelde bladeren eronder, de krans niete ik vast, zodat hij toch iets meer diepte krijgt. Een mooie tekst erbij, 2 dots ernaast, aan de zijkant twee groene strookjes geplakt en mijn kaart was klaar. 





Liefs Yvon💙...

4 opmerkingen:

  1. I love that gorgeous wreath and just the touches of gold. Fabulous CAS card. So glad you joined us at the Paper Players this week
    jaydee

    BeantwoordenVerwijderen
  2. This is SO cute! I need to play with this die a little more, it's adorable and I love the little pumpkins on the inside of your card too! Thanks for playing with us this week at the Players!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. So cute! Love the pretty wreath and the Fall colors! So happy you joined us at The Paper Players this week!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Pretty fall wreath! Thanks for joining us at The Paper Players!

    BeantwoordenVerwijderen