Pagina's

maandag 20 september 2021

Just-Add-Ink #572...Beterschap...

 

Toen ik de challenge bij Just-Add-Ink #572 zag of eigenlijk zag ik het op instagram bij Lou Kitzelman heb ik gezegd dat ik er een andere kaart van zou maken namelijk een herfstkaart. Zelf vind ik hem zeer goed geslaagd, dat is voor mij het belangrijkste. Ik koos als inspiratiebron de bloemen op de kaart die leken toch iets op de echinacea oftewel de zonnehoed op zijn Nederlands, daarbij liet ik ook het blauw terug komen wat op de inspiratiefoto te zien is. Voor de kaart maakte ik een funfoldkaart die je nu best veel ziet, een kaart met in het midden de opening, die wordt dicht gemaakt door een rondje wat je er tussen schuift. Ik koos niet voor het standaard rondje, maar ik stempelde de echinacea uit de bundle Nature`s Harvest, kleurde hem in met de blends en stanste hem daarna uit met de dies. De bloemen plakte ik op het schuifrondje, de bladerene n stelen hangen dus los op de kaart. Verder gebruikte ik het dsp Beauty of the Earth als basis voor de buitenkant maar ook voor de binnenkant. Op de buitenkant sprinkelde ik ook nog wat inktspetters met de kleur Misty Moonlight net als ik op het schuifrondje deed voor wat extra tuch aan deze kaart. De tekst plakte ik op met dimensionals, zodat je het schuifrondje alleen naar boven kunt schuiven en ik nog een stukje zilveren twine er bij kon gebruiken. Op de bloemknoppen gebruikte ik nog de wink of stella. De kaart werkte ik af met rhinestone`s, dat is bij mij toch altijd de kers op de taart, eh kaart.😂







Liefs Yvon💙...

9 opmerkingen:

  1. This is so clever Yvon. You know I love a clever card fold! I have to try this. I love how you've used the colours and flowers on our challenge pic to create this lovely Fall/Autumn card. Thanks for joining us this week at Just Add Ink.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thanks Lou,It was such a great challenge Lou to turn this happy spring photo into an autumn card.

      Verwijderen
  2. Beautiful Yvon! I love the card fold and beautifully decorated interior…lovely use of the Just Add Ink inspiration. Thanks for sharing with us this week.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. This is such a beautiful Autumn card Yvon, the colours are so soft, and I love your clever fastening! Thanks for joining us at Just Add Ink this week. Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  4. I've never seen this clever fold before & love it! You've chosen such lovely colours and elements to work within the challenge. Thanks for joining us this week at Just Add Ink.
    Di

    BeantwoordenVerwijderen
  5. A great gate fold card and a great way to showcase these flowers. Chantell Just Add Ink

    BeantwoordenVerwijderen