Pagina's

zaterdag 26 juni 2021

Just-Add-ink #560...Een Nieuwe woning...


Als je zoon met zijn vriendin verhuisd maar Den Haag, verdient dat toch een kaartje, dus ging ik vanmiddag met de kleuren van het blog van  Just Add Ink Challenge #560 aan de slag om een verhuiskaart te maken. Was er ook zo aan uit hoe dat ik hem wilde maken, met 2 gestanste mokken en veel hartjes op een bewerkte achtergrond metstempels in de bovenstaande kleuren. Ik ben zeer tevreden over deze kaart hoop mijn zoon en zijn vriendin ook, natuurlijk heb ik ook de binnekant bestempeld. Helaas, zijn de meeste stempels retired maar daardoor niet minder mooi.





Liefs Yvon...

3 opmerkingen:

  1. I love your stamped backdrop Yvon.. the mix of text and and hearts and colours, it's fun, quirky and dynamic and looks great! Thanks for joining us at Just Add Ink this week. Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  2. You have created a fun card with a fab mix of details. Love the way you've used the challenge colours. Thanks for joining us at Just Add Ink this week!

    BeantwoordenVerwijderen