Pagina's

dinsdag 22 juni 2021

Just-Add-Ink #559...Hello...


Tja, de opdracht bij Just-Add-Ink #559 was even denken, maar ik ben dol op streepjes, even kijken mmmm welke stitched dies ga ik nemen. Hé, dat is pas een echte uitdaging om met The Suit en Dies eens een kaart te maken. Als achtergrond gebruikte ik een retired stempel Dictonary Background, die ik mooi blijf vinden.
Verder gebruikte ik het borstzakje, de lange streep, de knoopjes en de vlinderdas dies en daar maakte ik deze kaart van en eens geen bling op mijn kaart, maar de knoopjes zijn de embellishments. Ik koos voor gestreept design papier en de stitched dies en eigenlijk kan je de tekst die in lijnen staat ook 
nog mee tellen. 




Liefs Yvon...

5 opmerkingen:

  1. Yvonne, your card is lovely. Those little pockets are so sweet & I love the button embellishments. Thanks for sharing with us at Just Add Ink this week. x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Such a gorgeous card Yvonne! Your layers and elements are make or a fabulous card! Super pretty! Thanks for playing along with us this week at Just Add Ink. Rochelle xo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. A really fun card - I really like the way you have used these dies. Chantell Just Add Ink

    BeantwoordenVerwijderen