Pagina's

vrijdag 12 maart 2021

Loïs...


Op 6 maart werd ik voor de derde keer oud tante, van Loïs Harper Fitzpatrick😍 er werd mij gevraagd om net als voor grote zus Lana de geboortekaartjes te maken. En natuurlijk zei ik meteen ja, want wat is er nu leuker dan zo`n mooie opdracht te mogen maken. De foto is met toestemming geplaatst van mama Lindy en papa Kyle. Hoop natuurlijk binnenkort snel Loïs zelf te mogen bezoeken. Op de geboortekaartjes van grote zus Lana gebruikte ik de voetjes (stempel) en nu dus de handjes en ipv rose nu lila. Was even in eerste instantie een gepuzzel om de naam er weer recht op te stempelen, maar ook dat is vrij goed gelukt, blijft toch handwerk. De binnenkant vond ik wat kaal, dus nog een vaantje gesneden en bestempeld met een hartje. Ik ben er tevreden over en gelukkig de ouders ook. 




Aangezien ik nog wat extra`s wilde maken, heb ik ook nog een muur/deurhanger gemaakt, die bij hun inmiddels al op de deur prijkt. Natuurlijk krijgt Lana er ook nog een voor op de deur.

Lieve Veilig en Vooral Positief, Liefs Yvon...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten