Pagina's

vrijdag 19 april 2024

Nieuwe Stekkie...

 

Ik doe het eigenlijk niet snel om twee challenge's in een kaart te verwerken, maar deze keer wel omdat beide challenge`s ontzettend leuk zijn. Ik wilde een verhuiskaart maken maar natuurlijk anders dan anders en was aan het dubben over welke kleuren ik hiervoor zou gaan nemen. Tja, bij Just Add Ink #698 was de challenge kies 2 van de 3 eigenlijk heb ik er 3 van gemaakt, Bladeren, Potten en de achtergrond met bloemen. Hiervoor gebruikte ik de kleuren van The Paper Players #685 en toen ontstond deze kaart, waar ik enorm tevreden over ben.










Blue Heart Greetings Yvon💙

2 opmerkingen:

  1. What a great combination of the two challenges and a lovely bright and cheerful card. Thanks so much for joining us at Just Add Ink.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Love the mix of all the colours and cute little dragonflies. Chantell Just Add Ink

    BeantwoordenVerwijderen