Pagina's

donderdag 18 april 2024

Colour INKspiration #163...

 

Ja, gisteren maakte ik deze kaart met de mooie warme kleurencombinatie op de facebook groep van Colour INKspiration #163. Eindelijk liet mijn lichaam en geest het weer toe om iets te maken. Hoop dat ik snel weer op de goede weg zit met beide en ik weer volop kan genieten van al dat moois wat Stampin` Up! me geeft. Al wil ik ook weer meer richting foto`s gaan dan alleen maar kaarten maken oftewel scrapbooking. Deze vrolijke gekleurde kaart maakte ik voor mijn upline Yvonne, omdat zei binnenkort naar Mexico gaat. Een reis die ze verdiende bij en met Stampin`Up! en waar ze ook onwijs hard voor heeft gewerkt, dus dik en dubbel verdient. Heb verschillende stempelsets gekozen om om de sfeer toch wat Mexicaans te maken, door de wereldkaart, vrolijke bloemen (want die heeft Mexico ook meer dan genoeg), thema reizen komt er natuurlijk in terug, het theekopje wat voor Yvonne staat, bedenk me nu dat ik nog iets van ene stempel had toe kunnen voegen of iets van SU, maar de kaart is inmiddels bij Yvonne aangekomen. Weer met plezier aan deze challenge gewerkt en zo is de challenge ook een extra challenge geworden omdat ik het thema extra wilde benadrukken.








Blue Heart Greetings Yvon💙

Geen opmerkingen:

Een reactie posten