Pagina's

maandag 11 maart 2024

Van SUper simpel, naar SUper sjiek...Stempelschatten Bloghop...


Welkom bij de Maart Stempel Schatten Bloghop van 2024, deze keer twee kaarten. Een SUper simpele en een SUper sjieke kaart. Ik gebruikte de bundel en het design papier van Beautiful Balloons. Heb qua opbouw gekozen voor dezelfde sketch, al is de simpele kaart zonder laagjes en minder details dan de tweede kaart die dus wel laagjes en meer frutsels, details etc heeft en die ook mijn voorkeur heeft. Ik hou van bling, lintjes, strikjes etc op kaarten en zeker als ik ze zelf maak, dan is voor mijzlef de kaart pas af. Maar als ik er een ontvang dan denk ik altijd, kijk die persoon heeft aan me gedacht, dat is wat telt.
De SUper simpele kaart.




De SUper sjieke kaart.






Blue Heart Greetings Yvon💙

Hoppen jullie gezellig mee naar mijn mede demo collega`s die ook weer wat moois voor jullie hebben gemaakt, dat kan door hieronder op de link te klikken.

2 opmerkingen:

  1. Leuke kaarten! Ik heb die set ook al een tijd niet gebruikt. Ook maar weer eens uit de kast halen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi verschil Yvon! Jouw leuke kleine details maken er echt een luxe kaart van, en ik moet zeggen, dat is ook wel mijn ding! Maar ook de eenvoud is soms prachtig. Lang leven de variatie! Goede voorbeelden en toffe feestkaarten!

    BeantwoordenVerwijderen