Pagina's

woensdag 31 januari 2024

Kleurenkaartenteam...#1...Donkerblauw & Celeste...


Helaas was ik wegens omstandigheden December helemaal vergeten om mee te doen met met de kleuren challenge op de blog van Martina maar ik ben er weer voor de derde keer. Moest even goed lezen naar de kleur Celeste dacht dat ik veel kleuren kon, maar hier had ik nog nooit van gehoord. Maar het is een van mijn favoriete kleuren al noem ik het aqua of blauw/groen. Ik koos voor de stempel bundel Bright Skies een set waar ik in eerste instantie iets van had wat moet ik hiermee. Maar heb hem gekocht omdat het 13de oneline kaartenbuffet van Yvonne mijn upline van Stampin'Up! in het teken staat van deze set. Nu ben ik toch heel blij met deze best wel mooie set.
Hoppen jullie gezellig mee, klik hier op de naam van Martina en je komt op haar blog terecht, waar alle deelnemers staan een berichtje achterlaten is altijd superfijn.







Creative Blue Heart Greetings Yvon💙

7 opmerkingen:

  1. Fijn dat je er weer bij bent met dit mooie kaartje!! Ik kende deze kleur ook niet maar ik vind het een mooie combi.
    Tot het volgende KKT!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi kaartje heb je gemaakt! Echt super gedaan met die regendruppels en wolkjes! Erg leuk! Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaart in de KKT kleuren.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie set, Yvon! En met deze mooie kleurencombinatie maakte je ook een heel mooie kaart
    Groetjes,
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kaart heb je met deze set gemaakt. Ik vind het echt wel knap wat je er van gemaakt hebt. Het past heel goed zo alles bij elkaar. Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. heel mooie kaart Yvon, je hebt alles mooi gecombineerd tot een prachtige kaart.
    Groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen