Pagina's

zaterdag 20 januari 2024

Just Add Ink #685...

 

Wow, wat heeft de blog van Just Add Ink #685 een mooie metamorfose gemaakt. Een geweldig mooie bloghoofd hier hou ik wel van. De challenge ook daar hou ik van namelijk bloemen in de hoofdrol en laat mij nu net dol zijn op bloemen, toch wilde ik net iets anders dan anders maken. Dus gebruikte ik de stempelset Blueberry Bunches en maakte van de bessen een soort bloemen door ze met Lemon Lolly en Daffodil Delight in te kleuren. Voor de bladeren gebruikte ik Lost Lagoon. Verder gebruikte ik de  Layered Florals 3d embossing folder en de stempelset Lovely & Sweet, Nog wat twine en wat bling erbij en kijk eens wat een beauty.






Creative Blue Heart Greetings Yvon💙

4 opmerkingen:

  1. Such a beautiful card Yvon! What a lovely colour combination! Super pretty! Thanks for playing along at Just Add Ink. Rochelle xo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Thank you for your lovely comments on our blog update, we absolutely love the bright bold new look.
    Love the subtle inked embossed background on this beauty Yvon, such a lovely detailed project. Thanks so much for joining us this week at Just Add Ink.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. The soft ink accents on the embossed background add lots of interest and really complement your cluster of berries Yvon. Thanks for joining us at Just Add Ink this week. Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  4. A great take on this challenge - lovely embossing in the background. I adore the little bird elements that you have added. Chantell Just Add Ink

    BeantwoordenVerwijderen