Pagina's

woensdag 17 januari 2024

Global Design Project #428...


Case the Designer is normaal niet zo mijn ding, maar toch ging ik deze uitdaging weer aan. De kaart om te Case-en is van Cindy Timmers, ik gebruikte het dsp Trusty Toolbox om een stoere mannenkaart te maken. Ik nam de Perennial Postage Dies om deze 1x met basic white en 1x met het dsp te stansen. Op het grijze stukje stempelde ik  de streepjes (regen) uit de stempelset Bright Skies. Ik stempelde de regen eerst repeterend recht opstaand en daarna nog liggend erover heen, zodat je een soort ruit effect krijgt. verder knipte ik gereedschap uit en bouwde zo de kaart op. Nog een felicitatie tekst erbij en nog wat schroefjes (retired) en zo kwam ik tot deze kaart voor het Global design Project #428.








Creative Blue Heart Greetings Yvon💙

Geen opmerkingen:

Een reactie posten