Pagina's

dinsdag 2 januari 2024

Global Design Project #426...

 

Al mijn blog bezoekers wens ik een zeer bijzonder creatief jaar, laten we 2023 afsluiten en ons richten op het nieuwe jaar met nieuwe kansen en hopelijk veel liefde, geluk en creativiteit.

Op 1 januari maakte ik al meteen een kaartje voor en nieuw begin oftewel een nieuw leven. 
Guus werd op 31 december geboren, dus toen ik gisterenmorgen het appje las meteen aan de slag gegaan om een kaartje voor oma en opa te maken.. Ik gebruikte de mooie sketch van de blog van Global Design Project #426 om deze feestelijke kaart te maken. Een kaartje met ballonen, natuurlijk ook de naam van Guus erop en daar gebruikte ik de achterkant van het mooie kerst design papier voor, wat dus niet perse voor kerst te gebruiken is, maar ook heel goed voor andere vrolijke kaartjes.






Creative Blue Heart Greetings Yvon💙

Geen opmerkingen:

Een reactie posten