Pagina's

maandag 11 december 2023

Warme, Winter, Wens...Stempelschatten Bloghop...


December de laatste maand van het jaar 2023, soms ging het jaar snel dan weer langzaam maar ik heb enorm genoten om designer te zijn bij de Stempel Schatten Bloghop. Want zo zie je ook zelf weer de verborgen parels van stampin` Up!. Deze keer koos ik voor de onwijs mooie stempelset Lichting The Way, waar ik nu een "Warme Winterse Wens"kaart mee maakte. 






Hoppen jullie gezellig mee naar mijn mede demo`s, klik hieronder op de link.
Creatieve Blue Heart Greeting Yvon💙

4 opmerkingen:

  1. Wat een leuk idee om de lamp hierbij te gebruiken, super in die gouden look! Bedankt voor de inspiratie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je wel dat ik deze kaart in mijn brievenbus vond!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk zo met die lamp! En dat het doorzichtig is waardoor de achtergrond zichtbaar wordt. Erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De lamp is een geweldig idee voor de kerstkaart, mooi met dit papier! Mooi in warm goudgeel met een heel klein beetje blauw; leuk!

    BeantwoordenVerwijderen