Pagina's

zondag 3 december 2023

Just Add Ink #681...Inspiration...

 

Jaaaa, wat een onwijs gave inspiratie challenge, zo vrolijke kleurtjes ja ik hou er van, vindt het meer mijn ding dan de tradionele kerstkleuren, deze inspiratie chalenge is voor de blog van Just Add Ink #681. Dus ik ging aan de slag eerst met wat diertjes in te kleuren met de blends en daarna met dit geweldig design papier. Dit alles maakte ik af met twine, Rhinestones en natuurlijk de Nederlandse tekst stempels Merry & Bright. Sorry, voor de slechte kleuren op de foto`s het was ook zo donker weer toen ik deze kaart fotografeerde.




Creative Blue Heart Greetings Yvon💙

2 opmerkingen:

  1. That is just adorable Yvon! So many lovely festive details. Thanks for sharing at Just Add Ink.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ohh I love all the layers of different papers and elements. So many adorable details. Chantell Just Add Ink

    BeantwoordenVerwijderen