Pagina's

zaterdag 9 december 2023

Global Design Project #423...

 

Even geen kerstkaart, maar een boeken kaart met letters oftewel eigenlijk wat dubbel want in boeken staan heel veel letters en dan deze mooie retired stempel met boeken er nog bij, zo kwam ik tot deze letter kaart. Ik gebruikte de mooie kleuren die ook in het design papier zitten Moody Mauve, Pretty Peacock en Wild Wheat om de boeken in te kleuren. Het onderste stuk design papier emboste ik en schuurde ik licht op wat ik laatst ook bij een kerstkaart heb gedaan, wat weer een mooi vintage effect geeft wat ook weer mooi is bij het designpapier. Deze challenge was van de blog Global Design Project #423, met het thema letters, waar ik wel mijn eigen draai aangaf.





Creative Blue Heart Greetings Yvon💙

Geen opmerkingen:

Een reactie posten