Pagina's

donderdag 14 december 2023

Freshly Made Sketches #616...


Wat weer een leuke sketch bij de blog van Freshly Made Sketches #616, die ik met plezier maakte. Ik koos ervoor om met Mint Macron het middelste cadeau als eerste te stempelen. Daar legde ik een mask op en toen beïnkte ik de cadeau stempel opnieuw, maar drukte hem eerst op een kladje af en toen iets over het middelste cadeau. Dat deed ik dus links en rechts, daarna met Poppy Parade de strik erin gestempeld. Het gingerbread poppetje lag nog klaar op mijn bureau, dus die hoefde ik alleen maar verhoogd op te plakken. Onder de oplegkaart plakte ik twee stukken design papier in Mint Macron. Nog een strik en wat Rhinestones erbij, tekst eronder en weer een kaart die vandaag ook meteen op de bus is gegaan, bijna klaar met mijn kerstkaarten.



Creative Blue Heart Greeting Yvon💙

1 opmerking:

  1. Such charming images! I love the poppy and mint on the presents - they look fabulous with the gingerbread man. Thank you for playing along with us at Freshly Made Sketches.

    BeantwoordenVerwijderen