Pagina's

woensdag 25 oktober 2023

Kleurenkaartenteam...#10... APPELBLAUWZEEGROEN MET ROEST...

 

O, wat wilde ik al langere tijd meedoen met de uitdaging op de blog van Martina namelijk de kleurenuitdaging. Nu, ik de rust heb hervonden ben ik er aan begonnen om mee te doen, want wat is het een uitdaging om met maar 2 kleuren in combinatie met zwart en of wit een kaart te maken. Oké je kan wel iets spelen met de kleur door bv je stempelafdruk dubbel of zelfs driedubbel af te drukken, zo wordt de kleur toch lichter iets wat ik dus gedaan heb. Ik koos mijn favoriete kleur Bermuda Bay en Cinamon Cider, de kleuren moesten appelblauwzeegroen in combinatie met roest zijn.

Ik maakte er een shakerkaart van, gelukkig had ik sequens in deze kleuren al zijn het veel verschillende vormen maar toch kreeg ik er een kerst gevoel bij. De achtergrond heb ik eerst bewerkt met Bermuda Bay en de Blending Brushes en toen de tekst Wishes Kris kras steeds twee keer afdrukte zodat ik dus een donkere en een lichtere kleur van Bermuda Bay kreeg.

Christmas stempelde ik Cinamon Cider en sneed ik uit. Verder stanste ik wat dennetakken in deze kleur en stempelde een kerstroos in Bermuda Bay die ik uitstanste, nog ene stuk Bermuda Bay Twine eronder, de kaart nog afgewerkt met rhinestones en mijn eerste kleurenuitdaging kaart is een feit.




 Lieve Creatieve Groet Yvon💙

12 opmerkingen:

  1. Een prachtige kaart met mooie kleuren inkt.
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk om je hier te zien Yvon! Fantastisch toffe kaart voor het KKT!
    Groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen

  3. Een super mooi kaartje heb je gemakt! En wat leuk dat shakergedeelte, je ziet het niet en toch is het er! Mooi gedaan! Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi kerstkaartje in de gevraagde kleuren, lief met de sterretjes om te schudden

    BeantwoordenVerwijderen
  5. En doe jij de voorkant dan in een zakje, zodat het een shaker card wordt?
    Ik vind het een super leuke kaart!!
    Heb je de tekst "Christmas" OP of IN het zakje gedaan?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Daphne, deze kaart heb ik geleerd van The Creatieve Teacup, idd de oplegkaart in het zakje met het shakermateriaal. de rest heb ik op het zakje geplakt en dat zakje weer op een kaart geplakt.

      Verwijderen
  6. Wat een super mooie shaker is het geworden!! Leuk dat je meedoet en hopelijk tot het volgende KKT!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hartstikke leuk dat je meedoet met de uitdaging van het KKT. Ik doe het al jaren en vind het nog steeds leuk om te doen.
    Jouw eerste creatie is heel goed gelukt, mooi met dat wit erbij. We hopen je volgende maand weer te zien. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nou wat leuk dat je meedoet!! Hoe kan het dat ik je nog nooit ben tegen gekomen? Je hebt een prachtige shakerkaart gemaakt! Deze kleuren zijn heel mooi bij elkaar! En zeker geschikt voor een kerstkaart. Mooie kaarten voor de winter. Tot het volgende KKT??

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooie kerstkaart heb je gemaakt in de KKT-kleurtjes! Echt een gave shaker! Je kan em nog insturen op het 4 Season challenge blog ;)
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hey Yvon,
    Welkom in het kleurenkaartenteam!
    Wat maakte je een mooie kaart voor de uitdaging van deze maand! Helemaal geslaagd in zijn opdracht!
    Dankjewel ook voor jouw leuke reactie op mijn blog.
    Het heeft wat moeite gekost om op jouw blog te geraken want ik kreeg via de reactie die jij bij mij plaatste tot 2x toe de melding dat ik geen toestemming had. Uiteindelijk is het wel gelukt met op jouw naam te klikken in het lijstje van de deelnemers. Ik geef het maar mee... Misschien is dit de reden dat niet iedereen bij jou komt reageren vandaag...
    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. leuk jij koos ook voor kerst, en heel mooi uitgewerkt, groetjes Caroline
    http://stampingwithcaroline.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen